I Ty możesz wspomóc rozwój serwisu dzięki dobrowolnej dotacji za pośrednictwem PayPal!
Kliknij w poniższą grafikę, aby pomóc. Dziękuję!
Informacja zostanie zamknięta za sekund(y).
Wyrażenia regularne wpisuje się w formie separator{wyrażenie}separator, np. /^([a-z]*)$/i lub @^(?:http://)?([^/]+)@i. Stosować można wszelkie formy zgodne z funkcjami sprawdzającymi poprawność wyrażeń regularnych w PHP (przykład).
Dzieje się tak dlatego, że wpisywanie wzorca z uwzględnieniem separatorów pozwala na dodanie modyfikatorów do niego. W wypadku ich braku skrypt domyślnie doda / na początku wyrażenia i / na jego końcu.
Generalnie to użytkownik wyznacza jaką treść i pod jakim kątem chce testować. Musi on jednak posiadać pełne prawa do publikacji testowanej treści, gdyż będzie ona dostępna dla innych internautów. Należy także unikać wpisywania zwrotów obscenicznych, wulgarnych, czy wskazujących zasoby niezgodne z polskim prawem. Użytkownik ponosi pełną odpowiedzialność za treści publikowane przez niego w serwisie. Na uzasadnioną prośbę osób trzecich poszczególne wpisy mogą zostać usunięte z serwisu.
Wyrażeniami regularnymi nazywami wzorce opisujące ciąg znaków.
W sieci znajduje się całe morze przykładowych wyrażeń. Warto zainteresować się przykładowo:
Zauważone błędy proszę zgłaszać w komentarzach pod tym artykułem.
Tak. Przy każdym sprawdzonym wzorcu, w kolumnie identyfikatora, znajduje się odnośnik do strony testowanego wyrażenia. Wystarczy skopiować odnośnik i podzielić się nim ze znajomymi.
Osoby chętne do pomocy mogą jej udzielić w następujący sposób:
Zmień język na polski.
Zmień język na angielski.
Pokaż/ukryj listę ostatnich testów.
Pokaż listę tylko moich testów.
Pokaż listę wszystkich testów.
Wyświetl zawartość kanału RSS.
Pokaż pomoc.
ID | Wyrażenie regularne | Ciąg znaków | Wynik | Zwracane ciągi znaków | Link |
---|---|---|---|---|---|
496 | ^(\S*)[0-9\.-]+$ | Liczby zmiennoprzecinkowe są poddawane "normalizacji" (ang. noralized). Nasza liczba 0000 0000 0000 0011.1000 po normalizacji będzie wyglądać tak: 1.110 0000 0000... * 2^1. Odbywa się to zupełnie tak samo, jak normalizacja liczb dziesiętnych. http://kolos.math.uni.lodz.pl/~balon/kurs_cpp/Lekcja17.txt Przesunięcie przecinka powoduje, że 12345.67 = 1.234567 * 10^4. Aby wróciła do swojej starej "zwykłej" postaci (jest to tzw. "rozwinięcie" liczby - ang. expand) należy przesunąć przecinek o jedno miejsce w prawo - otrzymamy znowu 11.1 . W liczbach dziesiętnych pierwsza cyfra może być różna (tylko nie zero), a w dowolnej poddanej normalizacji zmiennoprzecinkowej http://www.haksior.com/gnu-compiler-collection-363.html liczbie dwójkowej pierwszą cyfrą jest zawsze http://www.lukaszczerwinski.pl/asm.html 1. Skoro w formacie liczb zmiennoprzecinkowych pierwsza jedynka jest przyjmowana "z definicji" (ang. implicit), więc można ją pominąć. Zostanie nam zatem zamiast 1.11 tylko 11 i ta przechowywana część liczby jest nazywana jej częścią znaczącą (ang. significant). To jeszcze nie wszystko - powinien tam być wykładnik potęgi. Wystarczy zapamiętać wykładnik, bo podstawa jest zawsze ta sama - 2. Niestety wykładniki są przechowywane nie w sposób naturalny, a po dodaniu do nich tzw. przesunięcia (ang. offset lub bias). Pozwala to uniknąć kłopotów z określaniem znaku wykładnika potęgi. Dla liczb typu float offset wykładnika wynosi +127 a dla liczb double float +1023. Wrócmy do naszej przykładowej liczby. Jeśli nasza liczba 3.5 = 11.1(B) ma być zapisana w postaci zmiennoprzecinkowej - float, zapisany w pamięci wykładnik potęgi |
fałsz | Link | |
495 | ^(\S*)[0-9_\.-]+$ | Liczby zmiennoprzecinkowe są poddawane "normalizacji" (ang. noralized). Nasza liczba 0000 0000 0000 0011.1000 po normalizacji będzie wyglądać tak: 1.110 0000 0000... * 2^1. Odbywa się to zupełnie tak samo, jak normalizacja liczb dziesiętnych. http://kolos.math.uni.lodz.pl/~balon/kurs_cpp/Lekcja17.txt Przesunięcie przecinka powoduje, że 12345.67 = 1.234567 * 10^4. Aby wróciła do swojej starej "zwykłej" postaci (jest to tzw. "rozwinięcie" liczby - ang. expand) należy przesunąć przecinek o jedno miejsce w prawo - otrzymamy znowu 11.1 . W liczbach dziesiętnych pierwsza cyfra może być różna (tylko nie zero), a w dowolnej poddanej normalizacji zmiennoprzecinkowej http://www.haksior.com/gnu-compiler-collection-363.html liczbie dwójkowej pierwszą cyfrą jest zawsze http://www.lukaszczerwinski.pl/asm.html 1. Skoro w formacie liczb zmiennoprzecinkowych pierwsza jedynka jest przyjmowana "z definicji" (ang. implicit), więc można ją pominąć. Zostanie nam zatem zamiast 1.11 tylko 11 i ta przechowywana część liczby jest nazywana jej częścią znaczącą (ang. significant). To jeszcze nie wszystko - powinien tam być wykładnik potęgi. Wystarczy zapamiętać wykładnik, bo podstawa jest zawsze ta sama - 2. Niestety wykładniki są przechowywane nie w sposób naturalny, a po dodaniu do nich tzw. przesunięcia (ang. offset lub bias). Pozwala to uniknąć kłopotów z określaniem znaku wykładnika potęgi. Dla liczb typu float offset wykładnika wynosi +127 a dla liczb double float +1023. Wrócmy do naszej przykładowej liczby. Jeśli nasza liczba 3.5 = 11.1(B) ma być zapisana w postaci zmiennoprzecinkowej - float, zapisany w pamięci wykładnik potęgi |
fałsz | Link | |
494 | ^[0-9_\.-]+$ | Liczby zmiennoprzecinkowe są poddawane "normalizacji" (ang. noralized). Nasza liczba 0000 0000 0000 0011.1000 po normalizacji będzie wyglądać tak: 1.110 0000 0000... * 2^1. Odbywa się to zupełnie tak samo, jak normalizacja liczb dziesiętnych. http://kolos.math.uni.lodz.pl/~balon/kurs_cpp/Lekcja17.txt Przesunięcie przecinka powoduje, że 12345.67 = 1.234567 * 10^4. Aby wróciła do swojej starej "zwykłej" postaci (jest to tzw. "rozwinięcie" liczby - ang. expand) należy przesunąć przecinek o jedno miejsce w prawo - otrzymamy znowu 11.1 . W liczbach dziesiętnych pierwsza cyfra może być różna (tylko nie zero), a w dowolnej poddanej normalizacji zmiennoprzecinkowej http://www.haksior.com/gnu-compiler-collection-363.html liczbie dwójkowej pierwszą cyfrą jest zawsze http://www.lukaszczerwinski.pl/asm.html 1. Skoro w formacie liczb zmiennoprzecinkowych pierwsza jedynka jest przyjmowana "z definicji" (ang. implicit), więc można ją pominąć. Zostanie nam zatem zamiast 1.11 tylko 11 i ta przechowywana część liczby jest nazywana jej częścią znaczącą (ang. significant). To jeszcze nie wszystko - powinien tam być wykładnik potęgi. Wystarczy zapamiętać wykładnik, bo podstawa jest zawsze ta sama - 2. Niestety wykładniki są przechowywane nie w sposób naturalny, a po dodaniu do nich tzw. przesunięcia (ang. offset lub bias). Pozwala to uniknąć kłopotów z określaniem znaku wykładnika potęgi. Dla liczb typu float offset wykładnika wynosi +127 a dla liczb double float +1023. Wrócmy do naszej przykładowej liczby. Jeśli nasza liczba 3.5 = 11.1(B) ma być zapisana w postaci zmiennoprzecinkowej - float, zapisany w pamięci wykładnik potęgi |
fałsz | Link | |
493 | ^[A-Za-z0-9_\.-]+$ | Liczby zmiennoprzecinkowe są poddawane "normalizacji" (ang. noralized). Nasza liczba 0000 0000 0000 0011.1000 po normalizacji będzie wyglądać tak: 1.110 0000 0000... * 2^1. Odbywa się to zupełnie tak samo, jak normalizacja liczb dziesiętnych. http://kolos.math.uni.lodz.pl/~balon/kurs_cpp/Lekcja17.txt Przesunięcie przecinka powoduje, że 12345.67 = 1.234567 * 10^4. Aby wróciła do swojej starej "zwykłej" postaci (jest to tzw. "rozwinięcie" liczby - ang. expand) należy przesunąć przecinek o jedno miejsce w prawo - otrzymamy znowu 11.1 . W liczbach dziesiętnych pierwsza cyfra może być różna (tylko nie zero), a w dowolnej poddanej normalizacji zmiennoprzecinkowej http://www.haksior.com/gnu-compiler-collection-363.html liczbie dwójkowej pierwszą cyfrą jest zawsze http://www.lukaszczerwinski.pl/asm.html 1. Skoro w formacie liczb zmiennoprzecinkowych pierwsza jedynka jest przyjmowana "z definicji" (ang. implicit), więc można ją pominąć. Zostanie nam zatem zamiast 1.11 tylko 11 i ta przechowywana część liczby jest nazywana jej częścią znaczącą (ang. significant). To jeszcze nie wszystko - powinien tam być wykładnik potęgi. Wystarczy zapamiętać wykładnik, bo podstawa jest zawsze ta sama - 2. Niestety wykładniki są przechowywane nie w sposób naturalny, a po dodaniu do nich tzw. przesunięcia (ang. offset lub bias). Pozwala to uniknąć kłopotów z określaniem znaku wykładnika potęgi. Dla liczb typu float offset wykładnika wynosi +127 a dla liczb double float +1023. Wrócmy do naszej przykładowej liczby. Jeśli nasza liczba 3.5 = 11.1(B) ma być zapisana w postaci zmiennoprzecinkowej - float, zapisany w pamięci wykładnik potęgi |
fałsz | Link | |
492 | ^(\S*)[A-Za-z0-9_\.-]+$ | Liczby zmiennoprzecinkowe są poddawane "normalizacji" (ang. noralized). Nasza liczba 0000 0000 0000 0011.1000 po normalizacji będzie wyglądać tak: 1.110 0000 0000... * 2^1. Odbywa się to zupełnie tak samo, jak normalizacja liczb dziesiętnych. http://kolos.math.uni.lodz.pl/~balon/kurs_cpp/Lekcja17.txt Przesunięcie przecinka powoduje, że 12345.67 = 1.234567 * 10^4. Aby wróciła do swojej starej "zwykłej" postaci (jest to tzw. "rozwinięcie" liczby - ang. expand) należy przesunąć przecinek o jedno miejsce w prawo - otrzymamy znowu 11.1 . W liczbach dziesiętnych pierwsza cyfra może być różna (tylko nie zero), a w dowolnej poddanej normalizacji zmiennoprzecinkowej http://www.haksior.com/gnu-compiler-collection-363.html liczbie dwójkowej pierwszą cyfrą jest zawsze http://www.lukaszczerwinski.pl/asm.html 1. Skoro w formacie liczb zmiennoprzecinkowych pierwsza jedynka jest przyjmowana "z definicji" (ang. implicit), więc można ją pominąć. Zostanie nam zatem zamiast 1.11 tylko 11 i ta przechowywana część liczby jest nazywana jej częścią znaczącą (ang. significant). To jeszcze nie wszystko - powinien tam być wykładnik potęgi. Wystarczy zapamiętać wykładnik, bo podstawa jest zawsze ta sama - 2. Niestety wykładniki są przechowywane nie w sposób naturalny, a po dodaniu do nich tzw. przesunięcia (ang. offset lub bias). Pozwala to uniknąć kłopotów z określaniem znaku wykładnika potęgi. Dla liczb typu float offset wykładnika wynosi +127 a dla liczb double float +1023. Wrócmy do naszej przykładowej liczby. Jeśli nasza liczba 3.5 = 11.1(B) ma być zapisana w postaci zmiennoprzecinkowej - float, zapisany w pamięci wykładnik potęgi |
fałsz | Link | |
491 | ^(\S*)(http:\\|www\.)[A-Za-z0-9_\.-]+$ | Liczby zmiennoprzecinkowe są poddawane "normalizacji" (ang. noralized). Nasza liczba 0000 0000 0000 0011.1000 po normalizacji będzie wyglądać tak: 1.110 0000 0000... * 2^1. Odbywa się to zupełnie tak samo, jak normalizacja liczb dziesiętnych. http://kolos.math.uni.lodz.pl/~balon/kurs_cpp/Lekcja17.txt Przesunięcie przecinka powoduje, że 12345.67 = 1.234567 * 10^4. Aby wróciła do swojej starej "zwykłej" postaci (jest to tzw. "rozwinięcie" liczby - ang. expand) należy przesunąć przecinek o jedno miejsce w prawo - otrzymamy znowu 11.1 . W liczbach dziesiętnych pierwsza cyfra może być różna (tylko nie zero), a w dowolnej poddanej normalizacji zmiennoprzecinkowej http://www.haksior.com/gnu-compiler-collection-363.html liczbie dwójkowej pierwszą cyfrą jest zawsze http://www.lukaszczerwinski.pl/asm.html 1. Skoro w formacie liczb zmiennoprzecinkowych pierwsza jedynka jest przyjmowana "z definicji" (ang. implicit), więc można ją pominąć. Zostanie nam zatem zamiast 1.11 tylko 11 i ta przechowywana część liczby jest nazywana jej częścią znaczącą (ang. significant). To jeszcze nie wszystko - powinien tam być wykładnik potęgi. Wystarczy zapamiętać wykładnik, bo podstawa jest zawsze ta sama - 2. Niestety wykładniki są przechowywane nie w sposób naturalny, a po dodaniu do nich tzw. przesunięcia (ang. offset lub bias). Pozwala to uniknąć kłopotów z określaniem znaku wykładnika potęgi. Dla liczb typu float offset wykładnika wynosi +127 a dla liczb double float +1023. Wrócmy do naszej przykładowej liczby. Jeśli nasza liczba 3.5 = 11.1(B) ma być zapisana w postaci zmiennoprzecinkowej - float, zapisany w pamięci wykładnik potęgi |
fałsz | Link | |
490 | /\<td align\=\"right\" \>właś(.*?)\<\/td\>/ism | <td align="right" >właściciel - osoba prywatna</td> | prawda |
|
Link |
489 | /\<td\ align\=\"right\" \>właś(.*?)\<\/td\>/ism | <td align="right" >właściciel - osoba prywatna</td> | fałsz | Link | |
488 | /\<td align\=\"right\" \>właś(.*?)\<\/td\>/ism | <td align="right" >właściciel - osoba prywatna</td> | prawda |
|
Link |
487 | /\<td align\=\"right\" \>właś(.*?)\<\/td\>/ismu | <td align="right" >właściciel - osoba prywatna</td> | prawda |
|
Link |
486 | [[a-z]*\.[^\?^=]*] | asdas.asda?sdasd=5 | prawda |
|
Link |
485 | [[a-z]\.[^\?^=]*] | asdas.asda?sdasd=5 | prawda |
|
Link |
484 | [[a-z]\.[^\?^=]*] | asdas.asda?sdasd | prawda |
|
Link |
483 | [[a-z]\.[^\?]*] | asdas.asda?sdasd | prawda |
|
Link |
482 | [[a-z]\.[^\?]*] | asdas.asdasdasd | prawda |
|
Link |
481 | /^[[^\?]*]&/D | asdasdasd | fałsz | Link | |
480 | /^[^\?]*&/D | asdasdasd | fałsz | Link | |
479 | /^[^\?]*&/D | asdas?dasd | fałsz | Link | |
478 | /^[^\?]*&/ | asdas?dasd | fałsz | Link | |
477 | /^[^\?]*&/ | asdasdasd | fałsz | Link | |
476 | /^[[^\?]*]&/ | asdasdasd | fałsz | Link | |
475 | ^[[^\?]*]& | asdasdasd | fałsz | Link | |
474 | [^[^\?]*&] | asdasdasd | fałsz | Link | |
473 | [^[^\?]*&] | asda?sdasd | fałsz | Link | |
472 | [[^\?]*] | asda?sdasd | prawda |
|
Link |
« poprzednia 1 2 … 21096 21097 21098 21099 21100 21101 21102 21103 21104 21105 21106 … 21119 21120 następna »